My Diary

Tuesday, May 29, 2007

Harian Metro

Hari jumaat lepas yana ada terbaca berita didalam harian metro. Seorang gadis dicabul oleh mat rempit. Setelah membacanya yana berfikir adakah berita ini benar. Ini kerana jika seorang gadis itu berkawan dan mengikut mat rempit, bermakna gadis itu merelakan dirinya dan pernah membuat seks. Perkara ini kita boleh fakir sendiri.

Pada yana, mungkin gadis ini kantoi dengan family ataupau telah bergaduh dengan boyfriendnya lalu dia membuat report. Kalau tak, takkan dia nak buat report betul tak. Dan kalau report dibuat, yang selalu dipersalahkan adalah teman lelakinya walaupun dia sendiri yang rela.

Pengalaman yana sendiri dalam aktiviti begini adalah biasa. Yana biasa melakukan seks dengan ramai lelaki serentak ataupun dipanggil gang bang. Pada sesetengah orang, benda ini menyeronokkan. Mungkin pada gadis itu dia tak tahan dan merasa malu. Kawan-kawan yana ramai yang melakukannya. Bergilir-gilir dengan kawan teman lelakinya. Benda ni dah menjadi perkara biasa. Kadang-kadang seronok tapi banyak juga yang tak best. Yelah kalau dah ramai sangat. Lepas satu group, pergi group lain lak. Yana sendiri pernah rasa perit pada faraj. Yana mengangkang then laki masukkan batang bergilir-gilir.

Tetapi yana tak pernahlah merakam aktiviti yana. Ini kerana dalam zaman sekarang, perkara semacam ini mampu disebarkan dengan cepat. Kalau ada gambar yana dengan kawanpun, yana make sure muka kami ditutup atau dipadamkan. Ini untuk menjamin keselamatn dan privasi kami.

Tentang kesihatan yana sekarang, yana dah hamper pulih. Tentang baby yana, yana tak muhu lagi bercakap mengenainya. Biarlah ianya menjadi sejarah hidup yana.
posted by Yana The Princes at 10:10 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home