My Diary

Saturday, May 26, 2007

Nisha Dan aksinya

Dalam yana tengah sakit ni rupanya si nisha sempat lagi buat projek. Siap ambil gambar lagi. Celaka kau yek hek hek. Takpe tunggu yana dah sihat nanti kita tengok sape servis lagi power.

Nisha ada share beberapa gambarnya dengan yana. Budak mana yang nisha servis ni ermm katanya budak ampang. Tak tahulah mana dia kenal. Anyway thanks for u support tempoh hari. Kedatangan awk kat hospital amat yana hargai. kalau nisha tengah projek tu..inagtlah yana kat sini yek hek hek..




posted by Yana The Princes at 12:07 AM

6 Comments:

hi yana biler yana ngan nisha nak wat ngan sy??

July 3, 2007 at 12:02 PM  

hi yana kenal kn laaa ngan membe tu

July 3, 2007 at 12:02 PM  

This comment has been removed by the author.

March 6, 2009 at 1:30 AM  

btg sapa yg dia isap tu cina ke melayu, mcm tak sunat je.

March 12, 2009 at 10:59 AM  

WTF!!!! Make me Onnnnn....

September 30, 2010 at 6:44 AM  

astaghfirullah apa nk jadi ni????muka comel..tapi...dah rosak

April 12, 2011 at 2:26 AM  

Post a Comment

<< Home