My Diary

Sunday, April 15, 2007

James dan Nelson

Semalam aku “merayau” di bukit bintang. Aku memakai gaun putih yang jarang. Tudung yang kupakai kulilitkan dileher. Dengan bra hitam yang kelihatan samar samar, ia mampu membuatkan orang menoleh ke arahku. Tujuan utamaku adalah untuk mencari barang di watsons tetapi sudah keluar baik aku bersiar-siar. Semasa di shopping complex yang terkenal di bukit bintang, aku disapa oleh dua orang warga eropah. Pada mulanya aku malas hendak melayan, namun setelah dipujuk akhirnya aku sudi berkenalan. Mereka mengajakku keluar minum di café starbuck yang berdekatan. Disana kami berbual mengenali diri masing masing. Salah antara mereka asyik melihat ke arah dadaku. Setelah berbual lebih kurang, mereka mengjakku ke bilik hotel mereka dengan alasan untuk berbual dengan lebih selesa.

Setibanya disana, mereka mengajakku melakukan seks. Pada mulanya aku menolak namun setelah dirayu akhirnya aku bersetuju. Aku meminta sebanyak rm 1500 dan mereka bersetuju membayarnya. Aku mula melucutkan pakaianku satu persatu sehingga aku berbogel. Kemudian aku membuka pakaian mereka. “wow u have very big cock” yana terkejut. Dengan kepala batang yang masih “bersarung”, yana isap keduanya shingga kepala batangnya mula keluar. James, seorang dari mereka meramas-ramas tetekku sambil memuji. “you also have very nice breast” batang mereka begitu besar sehingga aku tidak mampu menghisap keseluruhan batangnya. Setelah menghisap batang mereka, james memngarahkan aku mengangkang. James mula menjilat dan menyedut faraj ku manakala rakannya nelson menghisap dan meramas2 tetekku. “Arhh so good ahhh” aku mula mengerang. Lender mula kderas dari farajku. James terus menjilat kelentik dan mengigit bibir faraj. “arhhh ahhh ahhhh”..

Nelson terus melakukan asakan yang sama padaku. Habis tetek dan badanku digigit. Badanku mula terasa kejang. Dengan jeritan yang kuat aku mencapai klimaks pertama. Habis memancut lendir nikmatku. Farajku terasa mengemut-gemut. James mula mengarahkan batangnya yang besar kearah faraj dan mula menujah masuk.

Pada mulanya ia amat sukar namun dengan cairan yang banyak di faraj, akhirnya batangnya mula masuk. Aku terus menjerit sakit. Farajku terasa seakan koyak. Berderam deram batangnya terus menujah tanpa simpati. Tujahannya berhenti setelah batangnya masuk habis hingga ke pangkal. James mula menarik nafasnya dan…dia mula melakukan henjutan. Mengelepar aku kesakitan bercampur sedap. Baru 4 minit james menghenjutku, aku mencapai klimaks kali yang kedua. Menyembur lendirku keluar. James terus menhenjutku tanpa henti. Aku betul betul merasakan nikmat sekali. Riuh mulutku menjerit. Akhirnya james mencapai klimaks dan memancutkan benihnya yang pekat kedalam farajku. Setelah james mencabut batangnya, nelson pula mengambil alih. Batangnya yang besar terus menujah faraj. Aku kembali mengeliat bagai cacing kepanasan.

Dengan garang, nelson menhenjutku sekaut hatinya. Menjerit jerit aku kesedapan. Selang beberapa lama, nelson meminta aku menonggeng. Katanya dia mahu membuat style doggy. Kali ni makin sedap aku rasa. Batangnya terasa mencecah kedalam perutku. Tidak berapa lama keudian nelson mula melepaskan benihnya. Memancut mancut benihnya masuk kedalam farajku. Setelah batangnya ditarik, aku terus duduk menonggeng kepenatan. Dalam keadaan itu. Tiba tiba nelson menujah batangnya kedalam lubang duburku.

Lubang duburku ketat kerana tidak pernah dibolosi sebelum ni. Aku mejerit sakit. Batangnya terus masuk sehingga ke pangkal. Seakan koyak duburku dibuatnya. Aku terus diliwat. James kemudian masuk kebawahku dan memasukkan batangnya ke dalam faraj.

Kali ini, dua lubang nikmatku dipenuhi. Henjutan dari keduanya membuatkan aku merasakan sedap sekali. Air liurku terus menitis kerana kesedapan yang dirasa. Akhirnya mereka berdua mencapai klimaks. Aku terbaring keletihan dibuatnya. Faraj dan duburku bengkak dan berair. Namun aku gembira dan puas sekali urmmm..
posted by Yana The Princes at 7:04 AM

2 Comments:

boleh yana sertakan gambar yana pakai pakaian mcm dlm cerita ini x??email me nicol_armarfi@yahoo.com.my

December 21, 2010 at 4:01 AM  


Cerita yang bagus.. teruskan..
Tumpang Iklan
Abang..janganlah...
Tak nak.. sakit..
>>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

October 12, 2015 at 4:59 PM  

Post a Comment

<< Home