My Diary

Saturday, April 14, 2007

Pakcik m

Pakcik yang pertama ku layan adalah pakcik m@@. Dia sudah berusia 52 tahun dan mempunyai 6 orang anak dan 2 orang cucu. Namun pakcik m masih lagi mempunyai nafsu dan stamina yang tinggi. Pada mulanya aku kurang berminat denggannya, namun dia bersedia membayarku dengan wang yang agak lumayan.

Kami mulakan pelayaran di dalam pondok di kebun pisang kepunyaannya. Matanya tidak berkedip ketika melihat aku membuka pakaian dihadapannya. Kemudian aku membuka pakaiannya pula. Aku terkejut melihat saiz batangnya yang agak besar berbanding dengan abg zaf dan orang lain. “boleh mati aku camni” aku berfikir dulu. Pakcik m meramas-ramas tetekku dengan lembut. Aku mula merasakan sedap dan mula merengek. Pakcik m mencium aku dengan ganas dan mengigit-gigit badanku. Aku mula menjadi tidak tentu arah. Tanganku mula mengurut batangnya yang tegang dan keras. Pakcik m menghisap tetekku agak lama. Habis merah tetek serta badanku dibuatnya.
Pakcik m mengangkang aku dan mula menjilat farajku. “ahhh ahhhhh” aku mendesah. Lendir farajku mula mengalir dengan banyak. Pakcik m terus menhisap dan menjilat kelentik aku. Hampir 20 minit pakcik m mengerjakan farajku. Aku sudah 2 3 kali klimaks dibuatnya. Aku duduk mencangkung dan mula menghisap batangnya. Batangnya begitu besar dan hitam. Ia juga agak berurat dengan kepalanya yang kembang.

Aku menghisap dan menjilat batangnya selama 15 minit. Aku kembali baring mengankang. Pakcik m mula mengosok batangnya pada pintu farajku. Batangnya yang agak besar agak sulit dimasukkan ke dalam faraj. Setelah 2 3 kali menekan, akhirnya batangnya masuk juga. Meraung aku kesakitan akibat tujahan batangnya. Sakitnya lebih berbanding pengalaman pertama aku. “ahhhh ahhh sakit pakcik ahhh..tolong keluarkan pakcik..” aku mrayu namun pakcik m terus bertindak ganas. Dia terus menghenjutku sambil meramas ramas tetekku.

Henjutannya membuatkan faraj aku seperti mahu pecah. Aku benar benar diperkosa. Ketika itu aku sudah mula lemah. Henjutannya bertambah ganas. Dimasukkan seluruh batangnya ke dalam faraj aku. Mengelepar aku kesakitan. Terasa seakan hendak pecah farajku dibuatnya. Lendir semakin banyak memancut keluar setiap kali pakcik m menhenjutku. “sakit ahhh ahhhh ahhh” aku mengerang.
Pakcik m menhenjutku selama 25 minit. Kini tiba saat yang diidamkan. Batangnya semakin membesar dan kembang. Pakcik terus menjerit kesedapan. Air maninya menyembur masuk ke dalam rahimku. 6 das tembakan dilepaskan. Penuh farajuku dengan benih pakcik m. kami terdampar lesu dilantai. Aku terbaring mengankang keletihan. Seluruh faraj dan lantai basah dengan lender dan air mani pakcik m. pintu farajku terbuka lebar. Didalamnya penuh berisi benih pakcik m.

Memang sengsara aku rasakan. Namun wang yang diterima membolehkan aku melupakan rasa sakit tersebut. 3 minggu aku tidak dapat menjalankan aktiviti kerana farajku sakit. Dalam masa yang sama, aku sering merasa loya dan muntah-muntah. Aku sudah dapat mengagak apa yang berlaku. Tekaan aku memang tepat. Aku disahkan mengandung 2 minggu. Anak yang kukandung adalah hasil hubunganku dengan pakcik m tempoh hari.

Pakcik m tidak terperanjat mendengar berita yang ku sampaikan. Dia meminta aku menjaga kandungan dengan baik dan akan memberikan bantuan kewangan kepadaku. Sejak hari itu aku keluar dari kampung dan terus menetap di ibu kota. Aku duduk menyewa seorang diri. Rumah dan perbelanjaan aku ditanggung oleh pakcik m. Sejak dari itu aku sering melakukan hubungan seks dengannya. Pakcik m turut membawakan rakan-rakannya untuk menjamah tubuh aku. Aku kini umpama perempuan simpanannya.
Semua rakannya aku mesti melayan. Dengan kandungan yang semakin membesar, aku menjadi semakin popular. Rupanya ramai lelaki yang suka melakukan seks dengan wanita hamil.
posted by Yana The Princes at 8:48 PM

19 Comments:

best la diary u

November 10, 2008 at 8:03 PM  

Nak rasa ke

September 11, 2016 at 8:27 AM  

Nak

June 27, 2017 at 2:50 PM  

Nak

June 27, 2017 at 2:50 PM  

Sapa hisap dan nk jolok wassap saya 0137126383

August 20, 2019 at 8:08 AM  

Saya nk ni no saya 0137126383

August 20, 2019 at 8:11 AM  

Jom saya wassap awak

September 22, 2019 at 3:16 AM  

Jom.. Wasap ya. 0173470504

October 21, 2019 at 9:51 PM  

Saya nak batang pls

December 5, 2019 at 8:49 AM  

Ni no saya 0136454416

December 5, 2019 at 8:50 AM  

Sy cari lelaki berisi utk beromen dengan syg

December 10, 2019 at 6:10 AM  

Ok

December 23, 2019 at 8:10 AM  

Ok

December 23, 2019 at 8:10 AM  

Ok

December 23, 2019 at 8:14 AM  

Ok

December 23, 2019 at 8:14 AM  

Jom try btng 0174092004

January 6, 2020 at 6:33 AM  

Jom try btng 0174092004

January 6, 2020 at 6:34 AM  

Jom try btng 0174092004

January 6, 2020 at 6:34 AM  

Jom cll no no 0132587297

March 26, 2020 at 4:53 AM  

Post a Comment

<< Home