My Diary

Sunday, April 15, 2007

Me also hehehe


Cantik tak yana ??
posted by Yana The Princes at 7:05 AM 8 comments

James dan Nelson

Semalam aku “merayau” di bukit bintang. Aku memakai gaun putih yang jarang. Tudung yang kupakai kulilitkan dileher. Dengan bra hitam yang kelihatan samar samar, ia mampu membuatkan orang menoleh ke arahku. Tujuan utamaku adalah untuk mencari barang di watsons tetapi sudah keluar baik aku bersiar-siar. Semasa di shopping complex yang terkenal di bukit bintang, aku disapa oleh dua orang warga eropah. Pada mulanya aku malas hendak melayan, namun setelah dipujuk akhirnya aku sudi berkenalan. Mereka mengajakku keluar minum di café starbuck yang berdekatan. Disana kami berbual mengenali diri masing masing. Salah antara mereka asyik melihat ke arah dadaku. Setelah berbual lebih kurang, mereka mengjakku ke bilik hotel mereka dengan alasan untuk berbual dengan lebih selesa.

Setibanya disana, mereka mengajakku melakukan seks. Pada mulanya aku menolak namun setelah dirayu akhirnya aku bersetuju. Aku meminta sebanyak rm 1500 dan mereka bersetuju membayarnya. Aku mula melucutkan pakaianku satu persatu sehingga aku berbogel. Kemudian aku membuka pakaian mereka. “wow u have very big cock” yana terkejut. Dengan kepala batang yang masih “bersarung”, yana isap keduanya shingga kepala batangnya mula keluar. James, seorang dari mereka meramas-ramas tetekku sambil memuji. “you also have very nice breast” batang mereka begitu besar sehingga aku tidak mampu menghisap keseluruhan batangnya. Setelah menghisap batang mereka, james memngarahkan aku mengangkang. James mula menjilat dan menyedut faraj ku manakala rakannya nelson menghisap dan meramas2 tetekku. “Arhh so good ahhh” aku mula mengerang. Lender mula kderas dari farajku. James terus menjilat kelentik dan mengigit bibir faraj. “arhhh ahhh ahhhh”..

Nelson terus melakukan asakan yang sama padaku. Habis tetek dan badanku digigit. Badanku mula terasa kejang. Dengan jeritan yang kuat aku mencapai klimaks pertama. Habis memancut lendir nikmatku. Farajku terasa mengemut-gemut. James mula mengarahkan batangnya yang besar kearah faraj dan mula menujah masuk.

Pada mulanya ia amat sukar namun dengan cairan yang banyak di faraj, akhirnya batangnya mula masuk. Aku terus menjerit sakit. Farajku terasa seakan koyak. Berderam deram batangnya terus menujah tanpa simpati. Tujahannya berhenti setelah batangnya masuk habis hingga ke pangkal. James mula menarik nafasnya dan…dia mula melakukan henjutan. Mengelepar aku kesakitan bercampur sedap. Baru 4 minit james menghenjutku, aku mencapai klimaks kali yang kedua. Menyembur lendirku keluar. James terus menhenjutku tanpa henti. Aku betul betul merasakan nikmat sekali. Riuh mulutku menjerit. Akhirnya james mencapai klimaks dan memancutkan benihnya yang pekat kedalam farajku. Setelah james mencabut batangnya, nelson pula mengambil alih. Batangnya yang besar terus menujah faraj. Aku kembali mengeliat bagai cacing kepanasan.

Dengan garang, nelson menhenjutku sekaut hatinya. Menjerit jerit aku kesedapan. Selang beberapa lama, nelson meminta aku menonggeng. Katanya dia mahu membuat style doggy. Kali ni makin sedap aku rasa. Batangnya terasa mencecah kedalam perutku. Tidak berapa lama keudian nelson mula melepaskan benihnya. Memancut mancut benihnya masuk kedalam farajku. Setelah batangnya ditarik, aku terus duduk menonggeng kepenatan. Dalam keadaan itu. Tiba tiba nelson menujah batangnya kedalam lubang duburku.

Lubang duburku ketat kerana tidak pernah dibolosi sebelum ni. Aku mejerit sakit. Batangnya terus masuk sehingga ke pangkal. Seakan koyak duburku dibuatnya. Aku terus diliwat. James kemudian masuk kebawahku dan memasukkan batangnya ke dalam faraj.

Kali ini, dua lubang nikmatku dipenuhi. Henjutan dari keduanya membuatkan aku merasakan sedap sekali. Air liurku terus menitis kerana kesedapan yang dirasa. Akhirnya mereka berdua mencapai klimaks. Aku terbaring keletihan dibuatnya. Faraj dan duburku bengkak dan berair. Namun aku gembira dan puas sekali urmmm..
posted by Yana The Princes at 7:04 AM 1 comments

Saturday, April 14, 2007

Pakcik m

Pakcik yang pertama ku layan adalah pakcik m@@. Dia sudah berusia 52 tahun dan mempunyai 6 orang anak dan 2 orang cucu. Namun pakcik m masih lagi mempunyai nafsu dan stamina yang tinggi. Pada mulanya aku kurang berminat denggannya, namun dia bersedia membayarku dengan wang yang agak lumayan.

Kami mulakan pelayaran di dalam pondok di kebun pisang kepunyaannya. Matanya tidak berkedip ketika melihat aku membuka pakaian dihadapannya. Kemudian aku membuka pakaiannya pula. Aku terkejut melihat saiz batangnya yang agak besar berbanding dengan abg zaf dan orang lain. “boleh mati aku camni” aku berfikir dulu. Pakcik m meramas-ramas tetekku dengan lembut. Aku mula merasakan sedap dan mula merengek. Pakcik m mencium aku dengan ganas dan mengigit-gigit badanku. Aku mula menjadi tidak tentu arah. Tanganku mula mengurut batangnya yang tegang dan keras. Pakcik m menghisap tetekku agak lama. Habis merah tetek serta badanku dibuatnya.
Pakcik m mengangkang aku dan mula menjilat farajku. “ahhh ahhhhh” aku mendesah. Lendir farajku mula mengalir dengan banyak. Pakcik m terus menhisap dan menjilat kelentik aku. Hampir 20 minit pakcik m mengerjakan farajku. Aku sudah 2 3 kali klimaks dibuatnya. Aku duduk mencangkung dan mula menghisap batangnya. Batangnya begitu besar dan hitam. Ia juga agak berurat dengan kepalanya yang kembang.

Aku menghisap dan menjilat batangnya selama 15 minit. Aku kembali baring mengankang. Pakcik m mula mengosok batangnya pada pintu farajku. Batangnya yang agak besar agak sulit dimasukkan ke dalam faraj. Setelah 2 3 kali menekan, akhirnya batangnya masuk juga. Meraung aku kesakitan akibat tujahan batangnya. Sakitnya lebih berbanding pengalaman pertama aku. “ahhhh ahhh sakit pakcik ahhh..tolong keluarkan pakcik..” aku mrayu namun pakcik m terus bertindak ganas. Dia terus menghenjutku sambil meramas ramas tetekku.

Henjutannya membuatkan faraj aku seperti mahu pecah. Aku benar benar diperkosa. Ketika itu aku sudah mula lemah. Henjutannya bertambah ganas. Dimasukkan seluruh batangnya ke dalam faraj aku. Mengelepar aku kesakitan. Terasa seakan hendak pecah farajku dibuatnya. Lendir semakin banyak memancut keluar setiap kali pakcik m menhenjutku. “sakit ahhh ahhhh ahhh” aku mengerang.
Pakcik m menhenjutku selama 25 minit. Kini tiba saat yang diidamkan. Batangnya semakin membesar dan kembang. Pakcik terus menjerit kesedapan. Air maninya menyembur masuk ke dalam rahimku. 6 das tembakan dilepaskan. Penuh farajuku dengan benih pakcik m. kami terdampar lesu dilantai. Aku terbaring mengankang keletihan. Seluruh faraj dan lantai basah dengan lender dan air mani pakcik m. pintu farajku terbuka lebar. Didalamnya penuh berisi benih pakcik m.

Memang sengsara aku rasakan. Namun wang yang diterima membolehkan aku melupakan rasa sakit tersebut. 3 minggu aku tidak dapat menjalankan aktiviti kerana farajku sakit. Dalam masa yang sama, aku sering merasa loya dan muntah-muntah. Aku sudah dapat mengagak apa yang berlaku. Tekaan aku memang tepat. Aku disahkan mengandung 2 minggu. Anak yang kukandung adalah hasil hubunganku dengan pakcik m tempoh hari.

Pakcik m tidak terperanjat mendengar berita yang ku sampaikan. Dia meminta aku menjaga kandungan dengan baik dan akan memberikan bantuan kewangan kepadaku. Sejak hari itu aku keluar dari kampung dan terus menetap di ibu kota. Aku duduk menyewa seorang diri. Rumah dan perbelanjaan aku ditanggung oleh pakcik m. Sejak dari itu aku sering melakukan hubungan seks dengannya. Pakcik m turut membawakan rakan-rakannya untuk menjamah tubuh aku. Aku kini umpama perempuan simpanannya.
Semua rakannya aku mesti melayan. Dengan kandungan yang semakin membesar, aku menjadi semakin popular. Rupanya ramai lelaki yang suka melakukan seks dengan wanita hamil.
posted by Yana The Princes at 8:48 PM 1 comments

My Picture





posted by Yana The Princes at 8:45 PM 2 comments

Shopping tak ingat dunia

Malam tadi time ana berjalan-jalan mencari barang, adalah nampak satu mall ni wat sale. Murah bangat barang kat sana. Ada yang sampai 70%. Sempat gaklah yana boraong barang-barang kat situ hehehe.

Yana kuar dengan seorang kawan girl. Boleh tahanlah gak orangnya. Manis-manis gitu. Kitaorang keluar ngan kereta kancil. Nak jadi cerita, dahlah barang yang kita orang beli banyak, pastu tak tahu dah nak sumbat mana. Nasib baiklah ada teksi kat area tuh. So kenalah yana naik cab tuh dengan separuh barang, kawan yana lak drive kancil dengan barang yang separuh lagi. Kalaulah takde cab, tahulah camne kita orang nak buat.




Kawan yana time dia masukkan barang dalam kerta hehehe


posted by Yana The Princes at 8:10 PM 0 comments

Pengalaman Pertama

Nama aku suhana. Kawan panggil aku yana. Umur aku 19 tahun.Pengalaman pertama aku wat seks pada umur aku 13 tahun. Kiranya dah lama jugalah aku wat benda ni. Orang yang meragut dara aku ialah abang kawan aku sendiri.

Time tuh aku pulang dari sekolah . Aku tumpang kereta dia sebab aku kenal dia.Lagipun rumah kami tak jauh. Pada mulanya kami berbual benda biasa, tentang sekolah,rakan-rakan. Semasa kami berbual, tangannya mula merayap kat aku. Aku cubalah tepis tapi dia tetap wat gak. Dia pandu kereta menuju ke kawasan kebun kelapa sawit. Aku cuba nak lari tapi pintu kereta dah dikuncinya.

Sampai di satu kawasan tersembunyi, dia mula bertindak ganas. Sebaik sahaja dia memberhentikan kereta tadi, dia dah mula bertubi tubi mencium sue. Walaupun ciumannya tidak berbalas namun dia tetap meneruskan kerakusannya. Bertubi tubi muka sue dicium sampai dah mula naik kemerahan, Sambil itu, dia mula bertindak mengambil kesempatan meraba dan meramas-ramas buah dada aku. Semasa dia berbuat begitu, badan aku mengeliat kuat. Mulut aku mula merenget "Janganlah Abang? Kenapa tak senonoh ni sue tak nak begini

Yana ni cantiklah", rengek dan bisek abg zaf sambil meramas-ramas buah dadaku. Dia bertindak semakin liar. Dia mula membuka baju sekolahku. Segera dia meraba tetek aku secara kulit ke kulit. Dia menarik baju ku hingga terdedah separuh badanku.Kalau tadi tetek aku masih tersorok di dalam coli tapi kini nyata sudah terdedah. Hasil dari ketekunan usaha rabaan abg zaf, coli aku terlucut entah ke mana. Kemerahan puting tetek aku membuatkan abg zaf tersentak kekaguman. Jari dia mula menyukat nyukat di serata pelusuk tetekku. Time ni tetek aku masih kecil. Baru nak berkembang dengan putting yang baru nak timbul.
Abg zaf kemudian menyoyot tetekku sambil mengentel2 putting aku dengan lidahnya. Aku mengeliat geli dan mula merasakan sedap. Aku mula mengerang erang kesedapan. Abg zaf semakin rakus. Dia meramas-ramas tetek aku sambil mengigit putting aku. Kemudian tangannya mula merayap pada celah kangkang aku. Dengan perlahan, dia mula mengusap faraj aku dari luar. Kemudian abg zaf meminta aku menanggal kain sekolah aku. Aku mengikut apa yang dikatakan olehnya.

Dengan perahan, abg zaf menurunkan seluar dalamku. Aku rasa begitu malu sekali kerana ini pertama kali aku membuka seluar dalamku depan orang lain. Abg zaf mula mengusap usap faraj aku. Time ni faraj aku kecik lagi. Abg zaf meminta aku mengangkang lalu dia mula menjilat faraj aku.

Jejarinya dengan rakus meneroka ke dalam lubang farajku. Ternyata lubang faraj aku sudah basah dan berlendir. Jari telunjuknya mencuit-cuit biji kelentitku. Semakin dicuit-cuit, semakin kembang ianya. Abg zaf membuka zip seluar dan terus melucutkan seluar dan bajunya sendiri. Aku tercenggang memerhati abg zaf membogelkan pakaian. Inilah kali pertama aku melihat kebogelan tubuh seorang lelaki. Batang abg zaf sudah cukup tegang dan keras.
Abg zaf meminta aku menghisap batangnya yang besar dan keras. Akupun mula menghisap dan menyedut batangnya. Ternyata batang cukup besar sehinggakan aku hanya mampu menghisap tak sampai separuh batangnya. Abg zaf kemudiannya menjolok masuk batangnya sehingga hampir ke pangkal. Batangnya terus masuk ke tekak dan membuatkan aku hampir muntah dan tak dapat bernafas. Aku menghisap batangnya sehinggakan berlumuran dengan air liurku.

Abg zaf kemudian meminta aku menanggalkan kesemua pakaian kecuali tudung sekolahku. Dia kemudiannya mengikat kain tudungku ke leherku dan memuji aku sungguh cantik berbogel sambil bertudung.

Abg zaf kemudian mengangkang aku dan menjilat kembali farajku. Lidahnya bermain-main di farajku dan juga lubang duburku. Lidahnya mencuit-cuit kelintik aku dan membuatkan aku mengerang. Dalam masa lidahnya bermain kelentik aku, aku mula rasa seakan nak terkencing. Aku memberitahunya yang aku nak kencing tapi abg zaf meminta aku kencing di dalam mulutnya. Semakin lama aku tak tahan dan akhirnya aku terkencing dalam mulutnya. Ini kali pertama aku merasa nikmat sekali bila kencing. Rupa-rupanya inilah yang dipanggil klimaks.

Abg zaf kemudian mengosok batangnya dipermukaan farajku. Perlahan lahan kepala batang abg zaf menyondol nyondol dicelah tangkupan kelopakfarajku. Air liurku pada batang abg zaf dan faraj ternyata mencukupi. Begitu mudah kepala batang abg zaf menyondol sasaran. Takuk kepala batangnya dah pun terbenam di celah farajku.

Abg zaf pun terus memasukkan lagibatangnya ke dalam lubangfaraj aku. Tiba tiba batang abg zaf rasa tersekat bagaikan ada suatu benteng yang menghalang kemaraannya. Kepala batang abg zaf dengan bertambah garangnya meneruskan hentakkan pada permukaan selaput lubang daraku. Abg zaf menolakkan lagi batangnya ke dalam. Kali ini ia masuk sekerat batang. "Aduhhhh Pedihnya kat faraj sue." aku bersuara merenget kesakitan.

Dengan rakus kepala batang abg zaf menrejam farajku dengan menyondol masuk semahu yang mungkin. Bercerap selaput dara aku diranapkan oleh batang abang kawan sendiri. Serentak dengan itu aku terjerit lagi, "Sakit abangggg arhh…aku mula meraung kesakitan. Air mataku mula mengalir. Kesakitan yang aku alami tak dapat dikatakan lagi. Tak pernah aku rasakan sakit sebegini. Ketika ini batang zaf sudah masuk separuh. Aku lihat farajku sudah berdarah.

Abg zaf kemudian terus menekan batangnya sehingga masuk kesemuanya. Serentak dengan itu aku terjerit lagi, "Sakit abangggg ! Tak muat… faraj sue dah koyak ni ahhh…aku terus menjerit sakit. Aku dapat rasakan batangnya bukan setakat masuk kedalam faraj malah terasa mencucuk ke dalam perut.

Kesakitan di farajku sungguh memeritkan. Sama sekali aku tidak menduga pemecahan daraku mendatangkan kesan yang sebegitu rupa. Punggungku megeliat tak henti henti. Lubang faraj yang sempit itu sedaya upaya cuba diselesakan untuk menampung batang abg zaf.

Abg zaf bertindak untuk meringankan kesakitan farajku. abg zaf terus menghisap tetekku. Akibat dah terlalu geram abg zaf menyoyot putingku. Aku terus mengeliat sedap. Lendir syawat mula terbit dari faraj aku. Abg zaf kembali menghenjut farajku. Namun begitu mulutnya masih menghisap tetekku. Teknik dua aktiviti yang berjalan serentak itu ternyata amat berkesan. Ia bukan saja berjaya melunturkan kesakitan pada pantatku malah ia juga telah menyuntik limpahan kenikmatan yang tidak pernah dialami.

Sedap sungguh berzina dengan yana. Tapi abang dah tak tahan sangat lagi. Abang perlu lepaskan nafsu ni kat dalam faraj yana.". Serentak dengan itu abg zaf pun menjerit kesedapan. Air mani abg zaf pun meledak keluar. Lima das ledakkan padu dilepaskan oleh batang abg zaf. Kemudiannya diiringi pula beberapa das ledakkan ringan. Kencing putih yang melekit lekit itu tersimbah dan terpalit dengan banyaknya pada pintu rahim aku. Takungan air benih yang cukup likat memenuhi setiap rongga di dalam lubang faraj aku. Keseronokan berzina yang sebegitu rupa sudah pasti akan membuntingkan gadis yang sesubur aku. Namun aku sudah terlupa akan itu semua.

Abg zaf segera bangun. Batang yang masih tegang itu didapati penuh bersalut beranika lendiran. Aku pula masih lagi terbaring mengangkang. Abg zaf tunduk untuk meneliti keadaan lubang lubang farajku. Hanya beberapa titik air mani dapat dilihatnya pada belahan farajku. Tangan abg zaf membelek belek pada alur faraj yang dah ternganga itu. "Arrrrr " aku merengget kengiluan. Maklumlah faraj aku baru saja pecah dara. Jadi memanglah faraj itu masih lagi terasa sengal. Perlahan lahan abg zaf membuka kelopak faraj aku untuk mencari sesuatu.

Rupanya lubang faraj aku ternganga membentuk bulatan seperti sebuah telaga. Di dalam telaga itu penuh berisikan kepekatan air mani abg zaf. Turut bercampur di dalam takungan itu, abg zaf dapati ada lendiran yang berwarna kemerahan. Maka ternyatalah bahawa dara aku telah tumpas pada batangnya. Dengan perlahan, lendir yang bertakung didalam faraj mula meresap kedalam rahimku. Lantas dia tersenyum panjang dan kemudian mengucup bibir aku.

Abg zaf menanti hingga kesemua lendir itu meresap kedalam rahim barulah kami berpakaian semula. Kemudian dia menghantar aku pulang kerumah dan berpesan supaya aku tidak menceritakan hal ini kepada sesiapa. Inilah pengalaman aku yang pertama.
posted by Yana The Princes at 11:56 AM 11 comments

My first post

Ini adalah blog yana yang kedua. Yang pertama itu sudah lupalah apa password dia huhuhu
posted by Yana The Princes at 11:46 AM 0 comments